Fredag kväll

Nu är idolkvällen slut hemma hos familjen Fetouni.
Maten blev lyckad och det smakade göttans =)
Idolfinalen var la okej, men Erik vann och det förtjänar han,
såg ju inte uttagningarna till Idol, så vet inte hur han var i början, men
under själva idol så har han ju vart bäst så.
Nu har alla i alla fall åkt hem och jag ligger i min säng och skriver här.
Vet dock inte vad jag ska göra nu.
Är inte alls trött så.
Ska upp vid 7 imorn, för att jag börjar jobba kl 9 till kl 18.
Sen är det julbak hemma hos syster Fatmé.
Tror dock att allt kommer att vara klart när jag kommer hem till henne så.
Men det är lugnt, jag hjälper till att äta upp det istället.
Aja ska hitta på något nu innan jag går och lägger mig.
Ha det gött gott folk, så hörs vi
<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0