Cp frågor

Har suttit med ansökningar idag, mest med den till
New York University och jag ska säga er att de har konstiga frågor.
NYU är med i den ansökan som kommer skickas till 3 andra skolor också,
men de har egna frågor som bara är speciella för just dem.
Fyra extra frågor för att vara specifik.
En är normal, vad jag har för förväntningar med utbildningen, men de tre andra är la 
inte direkt normala. En är om du fick spendera en dag i New York med en kändis
(Verklig eller en karaktär) vem skulle det vara och vad skulle ni göra.
En annan är 2050 görs en film om ditt liv, vad skulle den heta och vad skulle den handla om.
Och den tredje är skriv en Limerick, Haiku eller en kort dikt som representerar dig.
Va fan är detta för frågor. Har svarat på två av cp frågorna, har dikten kvar, 
vettefan vad jag ska skriva.
Och vet dock inte om jag är nöjd med mina svar till de andra frågorna.
Aja får ta och sitta mer med dem i helgen helt enkelt. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0