09.12.02

Vakna ganska tidigt idag ändå.
Gick upp klockan nio, satte på datorn och började med ansökningar till 4 skolor.
Har fem skolor kvar att söka till, och fyra utav dem går via en, vilket är skönt.
Dock är det mycket skrivande, så tar sin lilla stund.
Har även städat min garderob. Dock helt i onödan,
känner jag mig själv rätt så kommer den att vara stökig inom en vecka hehe :P
Om si sådär 30 min ska jag ta bussen till jobbet.
Jobbar 16-22 idag, skönt att jobba kväll.
Imorn är jag ledig än så länge.
Då hade jag tänkt att sitta med anöksningarna, måste börja på uppsatserna som ska in.
Så att jag kan få de lästa av min gamla engelskalärare.
Tänkte gå lite på stan imorn också.
Kanske köpa lite julklappar.
Tycker inte om att köpa presenter eller julklappar, för jag vet aldrig vad jag ska köpa.
Får la hoppas att jag hittar något imorn. Har bara 2 julklappar avklarade.
Har tittat på veckans avsnitt av 90210 idag också.
Tyckte att detta avsnitt var bra, gött åt Jen, tycker inte om henne.
Nää ska dra  mig nu, måste fixa håret och byta om,
Have to be presentable at work ;)
Ha det gött
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0