01.46

Det är dags för moi att gå och lägga sig.
Har vart skit trött  hela dagen. Sov typ bara i 4 timmar,
kunde inte somna igår kväll. Vakna vid 7 idag och jobbade som sagt.
Gick hyfsat fort de fyra första timmarna, va på golvet i typ 3 timmar.
Sen blev det lite segare.
Kom hem och satte mig vid datorn för att titta på Glee.
Såg 3 avsnitt igår och 8 idag. Helt okej serie, töntig lite så och då, och en del är bara dumma :P
Men me likey anyways.
Har två avsnitt kvar, ska ta och titta på dem imorn innan jobbet någon gång.
Jobbar mellan 15-22.30.
Innan dess ska jag även hinna duscha och städa undan i rummet lite också.
Jag vet inte vad ni ska göra nu men jag ska i alla fall sova nu.
God natt och sov gött
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0